Ben Godfrey har på sine sociale medier taget afsked med Brøndby, efter han det seneste halve års tid har spillet på lån i klubben.
Ben Godfrey er færdig i Brøndby for denne gang.
Den 28-årige brite takker på sin Instagram-profil Brøndby for det seneste halve års tid, hvor han har spillet på en lejeaftale fra Atalanta.
Læs også: Medie: Brøndby vil have mere Godfrey på Vestegnen
– Tak for at føle mig velkommen fra første dag. Selvom vi ikke opnåede, hvad vi ønskede, kan jeg sige, at jeg nød hver sekund og gav alt, jeg kunne, skriver han og fortsætter:
– Jeg har fået venner for livet, og til fansene: I er på et andet niveau.
Ifølge Tipsbladet undersøger Brøndby muligheden for enten en ny lejeaftale eller et permanent skifte, og Ben Godfrey lukker heller ikke døren for et muligt comeback:
– Vores veje krydses måske igen. TAK, skriver han efterfulgt af et gul og blåt hjerte.
Brøndby har en købsoption i lejeaftalen på 40 millioner kroner, men den har man valgt ikke at gøre brug af.
Ben Godfrey er på en stor kontrakt i Atalanta, og derfor vil han skulle sluge en massiv lønnedgang, hvis det bliver et permanent skifte til Brøndby.
Hans kontrakt i Italien løber til sommeren 2028.
Læs også: Brøndby skal betale kassen for Godfrey: Så høj er købsoptionen













