Clement Bischoff har med egne øjne set, hvor store kontrakter man får i udlandet, og derfor er det ikke nemt for Brøndby at forlænge hans aftale på Vestegnen.
Clement Bischoff var i februar tæt på at forlade Brøndby.
Den 19-årige offensivspiller var rejst til det sydlige England for at lukke en aftale med Brighton, men på målstregen kollapsede handlen mellem klub og spiller.
Læs også: – Ikke en jordisk chance for Bischoff-forlængelse
Dermed rejste han slukøret hjem til Vestegnen uden en særdeles lukrativ Premier League-kontrakt, og Brøndbys fodbolddirektør Benjamin Schmedes har siden da forsøgt at forlænge kometens aftale.
Dog uden held, men han giver ikke op.
– Vi har allerede været i mange samtaler, men skal snart sætte os ned igen.Vi må erkende, at det ikke er en nem sag. For Clement har allerede haft et stort tilbud (fra Brighton i vinter, red.), siger Brøndbys fodbolddirektør til Bold.
Clement Bischoff var så langt i forløbet med Brighton, at han så tallene i den engelske kontrakt, og det gør det svært for Brøndby, erkender Benjamin Schmedes.
Han slår dog videre fast i interviewet, at man skal se på situationen i de kommende dage, og der er en anelse travlhed på ledelsesgangene, da transfervinduet lukker den 1. september.
Hvis Brøndby ikke får forlænget – eller solgt – Clement Bischoff, kan han i det kommende transfervindue skrive en forhåndskontrakt forud for et transferfrit sommerskifte i 2026.
Brøndby havde accepteret et bud på 60 millioner kroner i februar, men så meget får de næppe denne sommer.













