Brøndby IF og Royal Unibrew indgår det til dato største og mest omfangsrige partnerskab indenfor drikkevarekategorien i klubbens historie. Det oplyser klubben på deres hjemmeside.
Brøndby deler torsdag formiddag en stor nyhed.
På klubbens hjemmeside fremgår det, at man har indgået en aftale med den traditionsrige danske bryggeri- og drikkevarekoncern Royal Unibrew.
Læs også: Brøndby smiler hele vejen til banken: Scorer kæmpe millionbeløb på Betano-aftale
Aftalen gør dem til official Beverage Partner (drikkevarepartner red.) for Brøndby IF, og det betyder, at der fra 2026 vil blive skænket Faxe Kondi, Pepsi Max, Royal- og Anarkist-øl og andre velkendte produkter fra Royal Unibrews store portefølje gennem hanerne i både boder og VIP-lounges på Brøndby Stadion.
Brøndby oplyser videre, at Faxe Kondi bliver det primære brand i aktiveringen af partnerskabet.
Det er det største og mest omfangsrige partnerskab indenfor drikkevarekategorien, og det går på tværs af hele klubben – fra Superliga-holdet til Brøndby Women og Brøndby Masterclass.
Gammel kending vender retur
Det er en gammel kending, der vender tilbage i varmen hos Brøndby.
Brøndby og Royal Unibrew har en lang og succesfuld historik sammen. De indgik et partnerskab frem til og med 2010, og drikkevarekoncernen var en del af nogle af de mest succesfulde år i Brøndbys historie.
– Vi er meget begejstrede over at kunne præsentere dette nye partnerskab med Royal Unibrew. Det er et parløb, som ikke blot afspejler vores fælles historie, men også vores fælles ambitioner for fremtiden og en aftale, som betyder, at, at vi igen kan opbygge et langvarigt samarbejde med alle de strategiske, kreative og operationelle muligheder, det giver os, siger Ole Palmå, CEO i Brøndby IF.
Læs også: Treårig aftale underskrevet: Brøndby får bettingpartner som hovedsponsor














