Brøndby har netop offentliggjort den nye hjemmebanetrøje, som bliver uden sponsor på maven.
Sæsonen 2022/2023 er skudt til hjørne, og det er en sæson, der på mange måder var lige til glemmebogen.
Et pinligt pokalexit til Århus Fremad samt en skuffende 5. plads i Superligaen – mange point efter sølvtøjet.
Læs også: Fodboldeksperter bekymret for Brøndby: Hvad er det, de vil?
Nu skal fokus rettes mod den kommende sæson, og der er vel intet bedre symbol på en ny start end en ny trøje.
Den har Brøndby onsdag præsenteret og gjort tilgængelig i shoppen.
Se trøjen her.
Ny hjemmebanetrøje er landet i Shoppen 👕✨
— Brøndby IF (@BrondbyIF) June 21, 2023
Når Brøndby IF’s herrer og kvinder tager hul på den nye sæson, bliver det i en ny hjemmebanetrøje. Trøjen er designet af hummel som en del af deres 100-års jubilæum.
Se flere billeder og køb den her:
👉 https://t.co/ve2IOkcq3p pic.twitter.com/wkku0VMl0l
Ingen sponsor på maven
Brøndbys nye hovedsponsor Danske Spil figurerer ikke på maven af spillertrøjen, som ellers er kutyme for hovedsponsorer.
Det sker, fordi Danske Spil ønsker en balance i markedsføringen af pengespil.
– Vi har valgt ikke at have Oddsets logo på Brøndby IF’s spillertrøjer og holder i stedet pladsen tom i aftaleperioden. Det er utraditionelt, men vi laver med den tomme plads på trøjen en tydelig markering af, at pengespil skal udbydes, markedsføres og spilles med omtanke, sagde administrerende direktør i Danske Licens Spil, Karsten Fogh Holanng, for nyligt til klubbens hjemmeside.
Trøjen er samtidig også blevet gjort tilgængelig i Brøndby Shoppen, hvilket du kan se her.