Mayckel Lahdo får ikke en fast kontrakt i Brøndby, og det ærgrer kantspilleren, der søndag spillede sin bedste kamp i Brøndby-trøjen.
Brøndby lejede i januars transfervindue den hurtige kantspiller Mayckel Lahdo, som har haft en blandet tid på Vestegnen.
Han har vist klare prøver på sit niveau, men han har ikke kunne spillet sig ind i varmen hos Steve Cooper, der ikke har været gavmild med startpladser til lejesvenden.
Læs også: Ophedet diskussion i pausen: Det er et kompetitivt elitemiljø
Søndag fik han dog en hovedrolle, da han med mål og assist var nøglespilleren bag Brøndbys overraskende comebacksejr i FC Midtjylland, der sikrer klubben en playoff-kamp mod FC København.
Efter det opgør slutter hans tid dog i Brøndby.
For et par uger siden modtog han beskeden om, at Brøndby ikke ønsker at købe ham fri af kontrakten med AZ Alkmaar.
– Jeg elsker Brøndby, men det er klubbens beslutning ikke at forlænge min aftale, siger Mayckel Lahdo til Bold.
Han fortæller ærligt, at han gerne havde set opholdet blive forlænget.
– Det vil jeg meget gerne. Brøndby er en god klub. Jeg er åben for at blive.
Svenskeren siger videre i interviewet, at han fik beskeden af fodbolddirektør Benjamin Schmedes, og at han er smule overrasket, om end han respekterer beslutningen.
Læs også: Officielt: Brøndby vinker farvel til to lejesvende













