Ifølge Århus Stiftstidende er en blot 12-årig Brøndbyfan blevet overfaldet i Århus. Ifølge offerets mor udelukkende fordi han bar en Brøndby-trøje.
Et grimt overfald har fundet sted i Århus.
Ifølge lokalmediet Århus Stiftstidende er en Brøndby-fan blevet overfaldet i Smilets By.
Læs også: Zorniger fik aldrig sagt farvel til Sydsiden: Ville virkelig gerne have haft et afskedsøjeblik
Angiveligt fordi han bar en Brøndby-trøje.
Knægten var blot 12 år gammel, og ifølge offerets mor var familien ude at spise , da overfaldet fandt sted.
Den 12-årige dreng gik med sin søster på McDonalds, da der blev råbt “Brøndbysvin” og “luder” efter dem.
Århus Stiftstidende beretter, at den unge Brøndby-fan svarede tilbage, hvilket resulterede i et groft overfald.
Den 12-årige dreng fik et hårdt skub, der sendte ham i jorden, inden han fik to knytnæveslag i ansigtet, hvorefter han lykkedes med at flygte.
Moren fortæller, at gerningsmanden var en teenager, der var sammen med to voksne mænd, der ikke skred ind undervejs i overfaldet.
Brøndby og AGF mødes søndag i Superligaens næstsidste spillerunde.













