Brøndbys nye angriber Patrick Mortensen er henrykt over, at hans karriere fortsætter på Vestegnen.
Brøndby har mandag eftermiddag offentliggjort, at Patrick Mortensen har skrevet en to-årig aftale med klubben.
Han skifter dermed fra AGF til Brøndby på en fri transfer.
Den tidligere AGF-anfører er henrykt over, at hans nye arbejdsgiver hedder Brøndby, og han kan bestemt ikke skjule sin begestring.
– Brøndby er en kæmpe klub i Danmark med en fantastisk historie og nogle værdier, som jeg spejler mig selv i. Det hårde arbejde og det specielle fællesskab. Den stemning og eufori, der er her, er uden sammenligning. Den får du ikke andre steder i Danmark, og det glæder jeg mig helt vildt til at være en del af. Til at gå ind med mine holdkammerater, siger han til Brøndbys hjemmeside og tilføjer:
– Lige nu er jeg en glad mand, og jeg føler mig som en lille dreng, der bare glæder sig til at gå ind i slikbutikken.
Patrick Mortensen har en fortid i Brøndby, hvor han kom til klubben som 18-årig i 2007.
Læs også: Nu sker det: Patrick Mortensen skal til lægetjek i Brøndby













