Brøndby får ikke fingrene i Tonni Adamsen, selvom det i januar forlød, at man var enig med angriberen om et transferfrit skifte fra næste sæson.
Brøndby kæmpede i januar en hård kamp for at få fingrene i Silkeborgs angriber Tonni Adamsen, og man bød også på den målglade angriber over flere omgange.
Silkeborg ville dog ikke sælge profilen, og de indstillede sig i stedet på at lade ham skifte på en fri transfer efter sæsonen.
Læs også: TV2: Brøndby så godt som enige med Adamsen om guldrandet kontrakt – Nyt bud måske på vej
Det stod Brøndby klar til at udnytte.
TV2 Sport og flere andre medier bragte nyheden om, at Brøndby var enig med Tonni Adamsen om rammerne for et transferfrit skifte i sommeren 2026.
Angiveligt kunne angriberen se frem til at tjene over 400.000 kroner om måneden på Vestegnen.
Men nu skal den 31-årige angriber i stedet til Østrig, skriver Bold.
Ifølge mediets oplysninger har Tonni Adamsen accepteret en kontrakt fra Rapid Wien, der henter Brøndby-emnet på en fri transfer i de kommende uger.
De sidste detaljer mangler endnu at falde på plads, men det ligner blot, at det er et spørgsmål om tid, før det falder i orden.
AGF har også bejlet til angriberen.












