Brøndby har snart en ny fodbolddirektør på plads, melder Viaplay, der afskriver Randers-boss Søren Pedersen som en mulighed.
Brøndby har for flere måneder siden meldt ud, at Benjamin Schmedes stopper efter sæsonen, da han har besluttet at vende hjem til Tyskland.
En afløser har derfor været længe undervejs, men nu begynder der at ske noget i kulissen.
Læs også: Schmedes færdig i Brøndby til sommer: Er han afløseren?
Ifølge Viaplays oplysninger nærmer Brøndby sig kraftigt en ny mand i spidsen på Vestegnen – angiveligt skulle Benjamin Schmedes’ afløser være på plads i midten af juni, når Brøndbys spillere møder ind fra ferie igen.
Det har været småt med oplysninger om, hvem der er i spil til at afløse Benjamin Schmedes, men Randers-boss Søren Pedersen har været nævnt ad flere omgange.
Det forlyder dog på Viaplay, at det ikke bliver den danske fodboldboss, som ellers har leveret et solidt stykke håndværk i Randers FC.
Et andet navn, der har været nævnt er Brøndbys nuværende tekniske direktør Julius Ohnesorge, men om han stadig er på listen, er uvist for Viaplay.
Sikkert er det dog, at det nærmer sig en afklaring.
Når Brøndby-spillerne vender retur i midten af juni – og sommerens transfervindue i øvrigt åbner – er Benjamin Schmedes’ afløser på plads.
TV2 Sport har tidligere beskrevet, at Julius Ohnesorge og den sportslige ledelse er i gang med at lægge planer for sommerens transfervindue, så en eventuelt udefrakommende fodbolddirektør starter ikke fra nul.
Læs også: Schmedes stopper i Brøndby – Ny sportsdirektør i Bundesligaen













