Brøndby er tilfredse med det arbejde, Ben Godfrey har gjort i den gule trøje, og derfor håber de på, at han også spiller på Vestegnen i næste sæson.
Brøndby smed en bombe i vinterens transfervindue, da de landede en aftale med den tidligere Premier League-spiller Ben Godfrey.
Den 28-årige forsvarsspiller har været en vigtig spiller i forårssæsonen, men efter sæsonen går turen tilbage til Atalanta, når hans lejeaftale ophører.
Læs også: Godfrey kan have spillet sin sidste Brøndby-kamp
Men Brøndby har ikke opgivet et længere samarbejde med Ben Godfrey.
Ifølge Tipsbladets oplysninger arbejder Brøndby i kulissen på at sikre den engelske midtstopper, så han også spiller i klubben i næste sæson.
Både en ny lejeaftale og en permanent aftale er i spil.
Det kræver dog, at Atalanta er villige til at forhandle købsoptionen på 40 millioner kroner ned, da Brøndby ikke kan eller vil betale den pris.
Samtidig beretter Tipsbladet, at Ben Godfrey også skal acceptere en stor lønnedgang, hvis han skifter Bergamo-klubben ud med de blågule fra Vestegnen.
Hans kontrakt i Atalanta løber til sommeren 2028.
Læs også: Brøndby skal betale kassen for Godfrey: Så høj er købsoptionen











