Brøndbys cheftræner Steve Cooper bekræfter, at der var en ophedet diskussion mellem spillerne i halvlegen af opgøret mod FC Midtjylland.
Brøndby lignede et hold, der var på vej hjem til Vestegnen i halvlegen af opgøret mod FC Midtjylland, hvor man var nede med 0-2.
Der var intet, der tydede på et comeback, men i anden halvleg fik Brøndby vendt tingene på hovedet og dybt ind i tillægstiden, scorede Luis Binks Brøndbys sejrsmål til 3-2.
Læs også: Officielt: Brøndby vinker farvel til to lejesvende
Efter opgøret fortalte den britiske matchvinder, at der blev talt med alvorsord spillerne i mellem i pausen af opgøret på Heden.
– Det er normalt. Du siger ting for at tænde folk. Nogen er nødt til at fortælle mig: “Jeg viser dig, hvad jeg kan”, og “hvis du skal være pissedårlig, skal jeg være sikker på, at jeg hiver dig op”. Det er godt, siger han og uddyber om comebacksejren:
– Det var derfor vi vandt anden halvleg, tror jeg. Fordi folk tog ting personligt. Vi skal bare starte sådan, siger midtstopperen til Viaplay.
Steve Cooper bekræfter over for TV2 Sport, at der blev råbt spillerne imellem i pausen:
– Ja, det er et kompetitivt elitemiljø, siger han uden at ville røbe mere:
– Det, der sker i omklædningen, bliver i omklædningen. Det ved du. Jeg kommer ikke til at sige alt, der foregik.
Sejren sikrer Brøndby fjerdepladsen i Superligaen, så man er sikret en Europa-playoffkamp mod FC København torsdag.













