Den polske midtbanespiller Bartosz Slisz vil have Brøndby til at handle i sommerens transfervindue, så man får forstærket truppen.
Der har været gang i svingdøren i Brøndby de seneste transfervinduer.
Èn af dem, der er kommet til, er den polske midtbanespiller Bartosz Slisz, som i vinterens transfervindue blev hentet i amerikanske Atlanta United FC.
Læs også: Nedturen er total: Nu træner Clement Bischoff i ny klub
Han har været fast mand på Vestegnen i det første halve år, og han er også kommet ind som en profil qua sit prisskilt på mere end 20 millioner kroner.
Polakken kræver, at Brøndby-ledelsen igen til sommer investerer tungt i truppen, så den forstærkes efter en miserabel sæson, hvor de blågule ser ud til at misse kvalifikation til europæisk fodbold.
– Ingen i klubben kan sidde fast det samme sted – særligt ikke, når vi ikke har vundet mange kampe i år. Så der skal helt sikkert ændringer ind, så vi kan konkurrere til træning og blive et bedre hold, siger han i et interview med TV2 Sport.
Den polske landsholdsspiller har spillet alle de minutter, han har kunne komme i nærheden af siden sit skifte, men han forventer, at man på midtbanepositionen forstærker sig.
For han har brug for at blive presset:
– Jeg har brug for et pres til træning, hvor jeg føler, at jeg skal kæmpe for min plads på holdet. Det er godt for klubben, at vi har mange unge spillere, men hvis man gerne vil tænke på titler, så skal vi også have erfarne spillere, som ved, hvad det kræver at kæmpe med om titler.
Bartosz Slisz har kontrakt med Brøndby frem til sommeren 2029.
Læs også: Transferjournalist: Her er det oplagte bud på ny BIF-træner, hvis Cooper siger farvel













