Nicolai Vallys ærgrer sig over endnu en dårlig Brøndby-præstation.
Brøndby tabte søndag aften med 0-2 til AGF i en tam affære, hvor de blågule igennem hele opgøret var ét skridt bagud.
Nederlaget betyder, at Brøndbys chancer for bronzemedaljerne forduftede, mens der skal et lille mirakel til i sidste spillerunde, hvis fjerdepladsen skal sikres.
Læs også: Stor nyhed i Brøndby-truppen forud for AGF-brag
Derfor var der tydelige frustrationer efter opgøret.
Sydsiden leverede en stor pibekoncert ved slutfløjt, og Nicolai Vallys mener, at det var helt på sin plads.
– Det var fair nok. Vi har ikke været gode nok. Vi taber til et bedre hold, og vi har skuffet vores fans, siger han til TV3+.
0-2-resultatet på Brøndby Stadion sender samtidig guldet til AGF, og det er et syn, som hverken fans eller spillere med Brøndby-hjerte synes om.
– AGF har været de bedste i år. Uanset hvor meget man ikke ønsker at se dem vinde som Brøndby-spiller, så må man sige, at det er fortjent, udtaler Nicolai Vallys.
Brøndby møder FC Midtjylland i sidste spillerunde.
Læs også: Officielt: Brøndby vinker farvel til to lejesvende













