Nicolai Vallys vil ikke afvise, at han til sommer forlader Brøndby, hvis der dukker en “rigtig fed mulighed op”.
Det er snart fire år siden, Nicolai Vallys kom til Brøndby i en stor handel, der endte med at overstige 20 millioner kroner.
Offensivspilleren har ad flere omgange været rygtet væk fra klubben, men faktum er, at han fortsat er på Vestegnen, hvor han har kontrakt i ét år endnu.
Læs også: Bo Henriksen flirter med Nicolai Vallys
Selv er Brøndbys viceanfører i tvivl om, hvad fremtiden bringer.
Som det også har været tilfældet i tidligere transfervinduer, holder han døren åben for et skifte til en udenlandsk klub:
– Som jeg har sagt før, har vi alle drømme. Der skal noget rigtig fedt til, siger han til TV2 Sport og slår fast, at hans fokus er på torsdagens kamp mod FC København.
Brøndby møder FC København i en direkte duel om deltagelse i Conference League-kvalifikationen.
Tæt på Mainz i 2024
Nicolai Vallys var for to somre siden tæt på at forlade Brøndby, da der kom konkrete bud på den danske offensivspiller.
Et af de bud kom fra den tyske Bundesliga-klub Mainz, der på daværende tidspunkt var trænet af danske Bo Henriksen.
Den tyske klub bød en samlet pakke på 37,5 millioner kroner, men det bud afviste daværende fodbolddirektør Carsten V. Jensen prompte.
Siden har det været småt med konkrete rygter om Nicolai Vallys’ fremtid, og den 29-årige offensivspiller har heller ikke leveret på sit vanlige høje niveau de seneste mange måneder.
Læs også: Vallys ikke overrasket over “Cooper-angreb”: Han har understreget, det ikke er personligt













