Daniel Wass er klar til endnu en sæson i den gule Brøndby-trøje.
Det har været en offentlig hemmelighed den seneste uges tid, og nu er det officielt.
Daniel Wass forlænger sin aftale med Brøndby, så den nu udløber efter næste sæson, hvor den nuværende stod til udløb om én måned.
– Jeg er utrolig glad for, at Brøndby kan se en idé i, jeg bliver et år mere og for, at jeg kan hjælpe klubben både på og uden for banen i endnu en sæson, siger han.
Han fortæller samtidig, at det bliver hans sidste år som aktiv fodboldspiller.
– Det bliver det sidste år for mig. Min fodboldkarriere stopper næste sommer. Det stod mellem et år mere i Brøndby eller at stoppe karrieren nu, for der er kun Brøndby for mig. Nu bliver det heldigvis et år mere dér, hvor jeg hører hjemme, udtaler han.
Daniel Wass står noteret for 232 førsteholdskampe for Brøndby.
Læs også: Medie: Daniel Wass sluger lønnedgang for BIF-forlængelse













