Brøndbys østrigske keeper Patrick Pentz er åben for at skifte klub til sommer, giver han udtryk for i et interview med Bold.
Patrick Pentz kan være fortid i Brøndby efter sæsonen.
Den østrigske landsholdskeeper kom til Brøndby på en lejeaftale i sommeren 2023, og året efter lykkedes man med at hente ham permanent på en fire-årig aftale.
Læs også: Lahdo fik hård exit-besked af Brøndby: Ville meget gerne være blevet
Men snart kan målmandsprofilen være på vej til næste kapitel i karrieren.
Det mere end indikerer han i hvert fald i et interview med Bold.
– Der kommer et transfervindue, hvor alle er åbne for transfers, siger han og nævner samtidig, at VM-slutrunden også kan sætte gang i ting.
Han mener også, at døbsattesten peger i retning af et klubskifte.
– Jeg er 29 nu. Lad os se, hvornår den næste udfordring kommer i min karriere.
Patrick Pentz siger dog også, at han trives i Brøndby, men det kunne sagtens pege i retning af, at torsdagens opgør mod FC København, bliver hans sidste på Vestegnen.
Hans kontrakt udløber om to år.
Læs også: Kvistgaarden melder klart ud: Er ikke i udlandet i 10 år – Har uafsluttede ting i Brøndby













